Students and Teachers Forum
मैले यो भुँडी पुराण पनि भुँडीदेवीकै उपासनाका लागि लेखेको हुँ । जुन दिन भूमि .....
परचक्री –––––––––––– शत्रु, आफन्त बाहेक अर्को ब्यक्ति सदाचारी .....
क) जसले परिश्रम गर्छ उसले मीठो फल पाउँछ । ख) पानी पर्यो र जाडो भयो । ग) तिमी .....
सित नायोगी धेरै विशेषण किनभने .....
क) अ) विषयवस्तु आ) सङ्कीर्ण ख) शोभाले भनिन्, “हुन्छ बा ! मैले पनि सारै बर्कत भएर कहाँ .....
क) ‘स्मृति’ को विपरीतार्थी शब्द विस्मृति हो । ख) ‘निहत्धा’ को पर्यायवाची शक्तिहीन हो .....
साथी पढाइमा ध्यान दिनुहुन्छ । उहाँ मिहिनेती हुनुहुन्छ । उहाँलाई गुरुले पनि माया गर्नुहुन्छ .....
मैले सुन्तला किनेँ । हामीले मिलेर सुन्तला खायौँ । घाम तापेर बसेकाले हाम्रो ज्यान तात्यो .....
क. प्रस्तुत वास्तविक र सुन्दर हरफ भैरव अर्यालद्वारा रचित जय भुँडी निबन्धबाट .....
क) विद्यार्थीहरु पढाइमा जुट्दै छन् । ख) गङ्गा र निर्मला विदेश गएछन् । ग) उनीहरु भोली नै .....
तर : बाबा बजार जानुभयो तर आमा बजार जानुभएन । र : छोराले हात धोयो र खाना .....
सरल वाक्य संयुक्त वाक्य .....
संहार --------------------- ध्वंस, हत्या विश्वामित्र ---------------- सप्तर्षिमध्ये एक दृष्टान्त-------------------- .....
मेरो जन्मदाता र प्रेरणाकी स्रोत मेरी आमा हुन् । उहाँको सद्बिचारबाट मैले धेरै सिकेको छु । उहाँ .....
क) राम्रो = षष्ठी विभक्ति मान्छेले = प्रथमा विभक्ति कर्ता कारक ख) सद्दे = जस्ताको तस्तै .....
‘जय भुँडी’ निबन्धका रचायिता भैरव अर्याल (१९९३–२०३३) हुन् । अर्यालले प्रस्तुत निबन्धमा .....
क) उपसर्ग प्रत्यय अनु + चित = अनुचित .....
क) भाउजू आउनुभयो । ख) भिनाजुले फोन गर्नुभयो । ग) बु आमाले खाना खानुभयो । घ) .....
ङ) बत्ती बलेन । ङ) उनले हलो जोते .....
क) रामबहादुरले परीक्षा उर्तीण भएछ । ख) काम सकेर दाजु घर जाँदै हुनुहुन्छ । ग) हामीले समाजको .....
म सर्वनाम त निपात आगो .....
हामी सर्वनाम अनि संयोजक ठूलो .....
क) अ) व्यवहारिक आ) पाण्डुलिपि ख) नेपालको एउटा दुर्गम ठाउँमा जन्मिएका रुइत अहिले .....
क) ‘आकर्षण’ को विपरीतार्थी शब्द विकर्षण हो । ख) ‘मनकामना’ को पर्यायवाची इच्छा हो .....
क) अ) अनुभूति आ) सञ्चय ख) हो उनी सुख सयल र मोजमस्तीको जीवन त्यागेर श्रमिक महिलालाई शिक्षा दिने .....
क) गुरुले राम्रा कविता सुनाउनुहुन्छ । ख) तिमीहरु परीक्षा दिँदैछौ । ग) जहाँ सन्तले उपदेश .....
क) मद्वारा पाँचओटा किताब पढियो । ख) दिदी भाइलाई सबेरै उठाउछे । ग) विद्यार्थीहरुले .....
क. महिलाहरूले – ले – प्रथम विभक्ति, कर्ता कारक क्लारालाई – लाई – द्वितीया विभक्ति, कर्म .....
म भोलि हलो जोत्नेछु । म खेतमा मकै छर्नेछु । म भोकाएका गोरुलाई घाँसपराल दिनेछु .....
क) तपाई घर जानुहुन्छ । ख) तँ खाना खा । ग) निर्मला गीत गाउँछिन् । घ) कामदार काममा .....
१. तराईमा पानी पर्यो । -------------------------- सामान्य भूत २. उसले तलब पाउँथ्यो । ------------------------ .....
क) तिमीहरु मन्दिर गयौ । ख) म सगरमाथा हेर्छु । ग) म विराटनगर गएकी छु । घ) दाजु .....
संलग्न –––––––––– कुनै काममा लागेको प्रतिबन्धित .....
निर्वासित ––––––––– देश निकाला भएको पाक्षिक .....
महान नाटकार .....
(क) ग्रामीण जनजीवनमा ग्रामीण क्षेत्रको वातावरणको अवस्था, जनसङ्ख्या वितरण, जनजीविकाको आयस्रोत, .....
(क) महिलाहरूले = प्रथमा विभक्ति (कर्ता कारक) क्लारालाई = कर्म कारक (द्वितीय विभक्ति) (ख) श्रमिक = .....
(ख) क्लारा जेटकिन ती महिला हुन्, जसले जर्मनी महिलाहरुलाई स्वतन्त्रताको आभास .....
उत्तर (ख) प्यारो साथी निर्मल, .....
संसारमा मानिस डराउने भनेको मृत्युबाट मात्र हो । जन्म र मृत्यु प्रकृतिको नियम नै हो, .....
उत्तर (ख)
बुँदाटिपोट – जर्मन सरकारले समाजवादीहरुमाथि लगाएको प्रतिबन्ध सन् १८९० मा .....
क) अ. लाल, कथाको एक गरिब बालकको प्रतिनिधि पात्र हो । भोलि लक्ष्मीपूजा भएपनि उसको घरमा .....
मानचाले दङ्ग हुँदै लालको नासमझमा हाँस्तै भन्यो, “मिठाई धेरै भोलि ल्याउनुहुन्छ रे .....
क) तिमीले ‘माइतघर’ उपन्यास पढेका थियौ । ख) ऊ बालाजु आउँछु भन्थ्यो तर आएन । ग) धानको भकारीमा .....
क) उसले नाटकमा अभिनय गरेको थियो । ख) किसानहरू खेतमा धान काट्दै छन् । ग) उनीहरू आजै घर जाऊन् । घ) .....
अनुशासित = नाम राम्ररी = क्रिया विशेषण र = संयोजक आफू = सर्वनाम तिर = नामयोगी डोर्याउछन् = .....